Mys

Har precis krypit ner i underbara säng. Har varit på innebandyträning som inte gick så bra..har haft så sjukt ont i huvudet dom senaste dagarna. Sömnbrist antar jag, haha måste verkligen iallafall försöka att lägga mig tidigare. Men är man en kvällsmänniska så är man ju?!?!?! Iallafall, ska läsa ut det sista av boken som vi (eller några) läser i skolan, grymt bra dessutom! "Hur kär får man bli?" heter den samtidigt som jag äter lussebullar och te. I like!!söv gött mina underbara så hörs vi imorgon då det är den 13 dec alltså lucia. Så mysigt! Nu är det nära ;)))) xoxo


Kommentarer
Postat av: Maja

är boken bra?

Svar: ja!
Stina Gustafsson

2012-12-13 @ 20:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0