Pink pink pink..the pink shop

Apropå victoria secret så kollade jag tillbaka på arkivet ifrån Turkiet och hittade bilder ifrån flygplatsen när vi hittade affären VS. Den lös typ upp av alla affärer där liksom: VICTORIA'S SECRET lite töntigt men jag blev sjukt glad och typ hyper när jag hittade affären. Liksom någon gång i livet måste man ju besöka och shoppa i en VS affär. Och gå på modevisningen med då. Fast tyvärr så hade jag ju inte så mycket pengar hade mest Turkiska pengar ju (eftersom att det var när vi skulle dit) så fick bara köpt en parfym. Men funderar på att beställa en till parfym eller något på deras hemsida online. Men nu har jag iallafall varit i affären, och det är verkligen Rosa rosa rosa som man kanske tänker sig och så gick det runt någon och sprutade parfym. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åhh fins VS på Turkiets flygplats? Vilken flygplats fanns/finns den på för Turkiet har väl mer än en flygplats? :)

2013-06-17 @ 23:05:09
Postat av: Fanny

Var det dyrt på VS? Hur mycket kostade en parfym/body mist och andra produkter?

2013-07-22 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0