skydda din hud nu i vinter

På vintern så är det ju väldigt lätt att man får torr hud. Så nu hade jag tänkt att tipsa lite på bra krämer som skyddar dig ifrån torr hud. Sminkborttagningen är ju egentligen bara en sminkborttagning som fick komma med på bild. Jag använder iallafall Nivea's sminkborttagning som är väldigt bra! Mild och inte så mycket parfym. Och sedan så tar jag en en tjock kräm och tar det i ansiktet efter att jag har tagit bort sminket som också kommer ifrån nivea. Det är bra och ta en ganska tjock kräm nu på vintern. Och sedan så bodylotion, fast jag använder olika bodylotions. Men på bilden så kom min Ldb lotion med. Och sedan så blir händerna väldigt lätt torra med och då så använder jag en hand kräm som också är sjukt bra! Om du inte vill bli torr..
btw, visst är min necessär fin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0