T-shirt, Cardigan, Scarf

As cool tisha som jag hittade inne på Zara för endast 129kr As snygg kofta med nitar endast 199kr som kommer ifrån Cubus & As fin sjal som kommer ifrån Tessie för endast 100kr mina små shopping fynd för idag dårå. Haha, men är riktigt nöjd med allt så det är ju positivt. PS, har ni tänkt på en sak att alla i Göteborg (och rätt så många här i Varberg här) ser EXAKT likadana ut! alla ungdomar, tjejer. Boots, tighta jeans, öppen jacka, scarf, tröja ifrån tessie/chelsea (haha okej inte alla men typ, helt seriöst!) väska hängande i armvecket. Alla har på sig exakt samma kläder, okej det är snyggt men asså varför vågar man inte sticka ut lite mer? varför måste alla se exakt likadana ut! Kanske även därför det var så mycket folk på Tessie och Chelsea idag för att alla vill ha dom tröjorna/kläderna som alla har??;) ahahaa

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! jag gör gärna ett länkbyte! Fast jag har ju inte så många besökare... kraam!

Svar: Hej! Okej! vi får se hur vi gör! :)
Stina Gustafsson

2012-12-28 @ 00:05:40
URL: http://emmawnilsson.blogg.se
Postat av: Lisa

Tessie är en bra affär, men jag håller med dig om att alla köper samma saker där. Chelsea har jag varit på men jag kommer inte riktigt ihåg vart det ligger, skulle du kunna beskriva är du snäll. Kram på dig!

Svar: Aah, när du går till nordstan så går du säkert genom kompassen (eller kanske NK) men iallafall när gått igenom kompassen och ska gå upp där Tessie ligger så ligger chelsea där på vänster sida. Det lyser upp en röd text där det står: Chelsea så det är inte alls svårt att hitta den. Hoppas att du förstod! kram på dig<3
Stina Gustafsson

2012-12-28 @ 12:22:05
Postat av: Anonym

Åh, så sant. Börjar bli lite trött på de faktiskt, alltså att alla ser exakkkkkkkt likadana ut.

Svar: mm, erkänn!
Stina Gustafsson

2012-12-28 @ 12:32:44
Postat av: Linnéa

Du har verkligen jättefina kläder och stil! :o <3 :) Älskar din blogg!!

Svar: Åh tack söta du! kram<3
Stina Gustafsson

2012-12-28 @ 15:17:03
URL: http://linnealg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0