Todays, leopard, new favourite cardigan

Åh, jag och elin var ute och fotade innan och helt random och plötsligt gick alla bilder bort ifrån min datorn dom vi hade fotat?!?!? så fick gå ut snabbt och spontant och ta nya outfitbilder. Bläbläblä, därför blev dom inte så bra..men nu när en hel del nya kläder har flyttat in i min garderob ska jag börja med mer dagens outfit, låter det som en bra idé? Skor ifrån Turkiet Byxor ifrån Gina Kofta (ny) ifrån Cubus Sjal ifrån .... Kappa och halsband ifrån H&M


Kommentarer
Postat av: Wilma

vilken stad köpte du koftan ? :) för den är sjukt snygg <3

Svar: Jag köpte den på Cubus i göteborg, ja visst är den! <3
Stina Gustafsson

2013-01-09 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0