finally

Åh, fasiken vad glad jag är att den äntligen har kommit! åh, älskar snön. Och julen!! (fast i julen ingår ju snön så) som ni ser på bilderna så är jag ju helt vit/snöig på mina händer. Det är bara för att jag gick ut och tog foton utan några vantar och kastade upp snön. Haha, fyy..men allt för några ''snö-bilder'' imorgon ska jag iallafall ut och fota med wilma lite fina vinterbilder. Vi skulle egentligen ha gjort det idag med så slutade vi vid 4 och då är det ju typ redan mörkt ute. Så ah..fast imorgon slutar vi 2 så det blir azum.

Kommentarer
Postat av: adela

Hej stina! Kolla gärna in min blogggg, ha det ^^

Svar: Hej! det ska jag göra :)
Stina Gustafsson

2012-12-03 @ 20:36:29
URL: http://rujoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0