what's up with the weather????

Haha okej att jag ens lägger ut dom här bilderna, eller iallafall den första för att jag ser ut som ett monster eller något räligt för att jag tog dem när jag precis kom hem och ah..ni ser ju vädret..regningt och fy...menmen! Var bara hos mamma och åt innan, supergött dessutom! och då så hade jag på mig det. Så ska byta kläder nu inför ikväll, fast har ett BIG problem asså, vad ska jag ha på mig? haha, jaja hoppas att jag hittar något!  Taggad till 1000% ikväll asså, nej men ska vara med Jonna, Saga och Emilia hemma hos Emilia och göra hemmagjord pizza och sedan vet jag inte riktigt vad som händer eller vad vi ska hitta på.  Men slänger upp något inlägg lite senare. xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så äckligt smal

2012-12-31 @ 16:42:59
Postat av: Anonym

Blir så jävla arg när någon skriver sådär som personen ovan! Precis lika elakt att säga att någon är "äckligt smal" som "äckligt fet"
lägg ner!
Alla människor är olika och vissa är så smala naturligt. Tycker du att hon ska äta asmycket då så att hon går upp i vikt eller?

Svar: Mmh, håller med!
Stina Gustafsson

2012-12-31 @ 17:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0