06-02-12

Två härliga bilder ifrån i somras, när kan våren komma fram? är så trött på det här kalla vädret nu...
Iallafall..Hej! Hur är det med er? Själv är jag alltid lite seg såhär i början på veckan, men det är bara att bita ihop.
Nu ser man ju fram emot Gekås imorgon med Wilma, ska bli riktigt kul!
Och bra, eftersom att jag behöver åka dit (haha, behöver köpa nya Justin Bieber planscher) Inte att jag är en Belieber eller så...nejnej!... haha!
Justeja! Jag tror inte att jag har berättat för er att jag väntar på att en T-shirt med Justin bieber på ska landa i brevlådan. Eller det är inte Justin Bieber på tröjan, men det står ungefär såhär: Justin Biebers #1 girl eller något liknande.
Kan visa en bild någon gång på den, den är mycket finare än hur den låter! Promise.
Ojsan! Vad mycket babbel det blev nu, men ni vet ju själva, när man väl har börjat skriva kan inte fingrarna sluta..haha! ;) Godnatt, ses imorgonbitti puss♥

Kommentarer
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Fina bilder det där!

2012-02-06 @ 22:44:06
URL: http://laramore.blogg.se/
Postat av: Tilda

Fina bilder, och jätte fin blogg xD

2012-02-07 @ 17:53:45
URL: http://forsaeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0