08-02-12

Hejsan! Hoppas att allt är väl med er. Dagen har bara rullat på, eller njaeee....eller idag hade vi ju nationellaprov i svenska, jag kan la säga såhär det var faktiskt rätt så enkelt, och det kändes rätt så bra ändå!
Men man får ju hoppas på dom bästa poängen, idag var det läsförståelse och på Fredag (då ska vi också ha nationellaprov i svenskan) då ska vi ha argumenterandetext.  Det känns ändå rätt så skönt, eftersom att det känner jag mig rätt så säker på :)
Imorgon är det redan torsdag, åh! herregud! Vad tiden går snabbt, var det inte Måndag igår? ;)
Det känns som det iallafall,och nu är det endast bara två ynka veckor kvar till sportlovet. Åh! Känns så otroligt skönt!
Imorgon ska jag in till staden med Dilara och Linnéa tror jag, justeja!
Jag var ju ute och fotade med Linnéa idag. Vi kollade även på gamla videos ifrån när vi var små.
Haha! saknar den tiden! Vi ska in till staden imorgon för att på Fredag ska vi och alla andra tjejer i klassen hem till Josefin på en tjejkväll, ska bli super! ni får ha en fin kväll, see u♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0