15-02-12

Hitta felet, haha!....
Hejhej! Sitter här hemma just nu och är otroligt trött efter en heldag i skolan + innebandyträning.
Fast innebandyträningen var ju ändå helt okej, bara lite jobbig ;)
Imorgon är det Torsdag, vilket innebär dagen innan Fredag, wiiiiiiieeeehoooooooooooooooo!
Även då börjar sportlovet, eller egentligen på Måndag, men vi kan säga på Fredag.  Det ska bli så jäkla gött med lov, det behöver jag verkligen känner jag. Imorgon ska jag vara med Jonna, det ska bli riktigt roligt eftersom att det var ett tag sedan. Det blir inte lika ofta som vi är ju för tiden, dels för att vi bor så långt ifrån varandra (eller där kanske jag överdrev lite, men om man tänkte på hur näsra vi bodde varandra innan) och för det andra går man ju i skolan hela dagarna och har läxor och sådant skit....;) Men imorgon ska vi vara iallafall! :)
Vi ses imorgon, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0