I'm hooooome!



Två bilder ifrån Borås, hoppas att det var okej Jonna att jag tog dom ifrån din blogg!
.
Hejhej! Rubriken säger allt! Jag är hemma, eller jag har varit det sedan halv sju.
Har haft det superbra/roligt i Borås med bästavän, vi har shoppat, gått på bio en gång i Phuket haha den var ju bara såååååå himla grymt bra!, varit på knalleland & varit på stadsbadet och badat!
 Sedan har vi ju också varit  hemma hos moster och hennes man Klemens och hunden Donna och bara haft det superbra! :D
Agnes (syster) och Linnea har ju även varit där med, Linnea åkte hem igår, fast Agnes stannade kvar tills idag.
Igårkväll var vi på hemmakväll och hyrde film, och köpte även godis.
 Muuums, jag kommer inte riktigt ihåg vad filmen hette (haha, glömsk som jag är..) men det enda jag kommer ihåg är att den var väldigt bra!!!! :) Vi har iallafall haft det jättebra! Tack Linda för att vi fick komma upp till er i Borås, älskar dig min fina moster♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0