muffins

Bild ifrån innan när jag och Jonna bakade Muffins med hackad vit och mörk choklad! Yummie!
Har haft en grym Söndag och Lördag med bästavän! ♥
Igår var vi först hos henne, efter det på fotbollsträning. Och igårkväll gjorde vi inte så jättemycket. Kollade på bert och smaskade i oss en massa godis! Idag har vi bakat och lekt med lera play-doh haha töntiga som vi är ;)
Nu sitter jag här och gör inte så mycket, ska nog gå bort till pappa. Eftersom att det bara är just nu jag och Lina hemma, och Lina ska snart iväg så jag vill ju inte vara ensam hemma!
Jag och Jonna pratade även om att åka upp till Borås på Onsdag, till min moster (egentligen skulle jag ju upp dit med min kusse Maja, men så kunde/fick inte hon..) Så det blir nog så att jag och Jonna åker upp dit istället! :D
Antagligen blir det så att vi åker upp dit på Onsdag och stannar där tills på Fredag! Men jag återkommer med det ;)
Ni får ha en fortsatt bra dag/kväll? Haha, see u ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0