Ny design på g...

Ny design håller jag på med att trixa med just nu...fast det blir inte så bra...eller njaeee...kanske lite..;)
Men den blir INTE klar idag iallafall! :) Har en massa saker kvar att göra med den. För att jag vill ju att den ska bli perfekt! :D Idag har jag bara tagit det lungt! Chillat, ikväll blir det antagligen Melodifestivalen och godis, yäääääy!
Hörde även att mitt lag vann idag mot Bua, med 7-2 tror jag att det var? riktigt bra jobbat! :D
Ni får ha det så bra, så hörs vi kanske ikväll. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Stina älskar din blogg kollar på den varje dag den e den bästa bloggen

2012-02-11 @ 21:03:27
URL: http://flisencool.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså, älskar din blogg otroligt mycket, as FINA outfits älskar din stil dina bilder och allt! <33333



Puss :D

2012-02-16 @ 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0