födelsedagspresenterna

Linne + jeans (inte med på bilden) från mormor & morfar-Blus + nagellacken + örhängena från Jonna-Tröja ifrån Lina-Svea flippflopp ifrån Wilma-Halsbanden ifrån Agnes-Bodylotion ifrån Love & Abbe (mamma)-Sporttopp + bok + JB lakan + Believe skivan + Biljett till JB konsert ifrån pappa (sara & selma)-Cykel ifrån både mamma & pappa-
Presentkort på ginatricot + pengar ifrån farmor & farfar-JB boken + film Never Say Never (inte med på bild) ifrån Moster. Jag tror att jag fick med allt ifrån vad jag fick när jag fyllde år, glömde två saker men det skrev jag ner ;)
Blev superduperglad för allting♥ Tack så jättemycket för alla som jag har fått presenter av som kommer att se det här inlägget! 

Kommentarer
Postat av: Moa

fina grejor! Vart kommer sporttoppen ifrån? :)

Svar: Tack! Den kommer ifrån teamsportia tror jag? :)
Stina Gustafsson

2012-07-22 @ 22:28:11
URL: http://vbgmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0