J A G L E V E R !......

.....Haha, men till mitt försvar så är det inte mitt fel till att bloggningen har varit sämst nu dom här senaste dagarna. Men det är bara för att vi har fortfarande inget internet här hemma hos mamma vilket jag stör mig på så otroligt mycket!!!! Men vi (eller hon) SKA fixa det i veckan ;) Men bara för att jag inte har bloggat tror ni väl inte att jag har glömt bort bloggen? Haha, näärå..har faktiskt en massa bilder som jag är redo att lägga ut på bloggen så fort internetet funkar igen. Sitter just nu och bloggar ifrån Agges mobil och nu vill hon ha tillbaks den..haha! Men ni får iallafall ett smakprov ifrån en härlig kväll då jag och Olivia var ute och fotade..blev en massa underbara bilder! Haha tog kort med mobilen ifrån datorn, bättre än inget ;D Men vi hörs snart, promise! Yääy, kom på lite random sådär att jag fyller år om 5 dagar!!! :D ha det bäst sålänge, love uuuuuuuu ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0