snack om borås b.la..

Hej! Kom hem ifrån Borås igår, men internet har krånglat (det gör det fortfarande...) så jag har inte kunnat blogga..
Och sedan har jag suttit och redigerat bilderna ifrån Borås (vi var på borås djurpark så det blev en massa bilder)
också självklart funkar det inte att ladda upp bilderna här..gaaaaaaaah!
Men imorgon (om internetet funkar då) så ska jag lägga ut bilderna ifrån Borås djurpark här på bloggen.
Till en annan sak nu: Vi hade det suuuuper i Borås, vi hann med att vara på borås djurpark (vi fick pengar av mormor och morfar till inträdet, tack!), shoppa och mera saker! hehe..och så självklart har det bara varit allmänt mysigt och roligt! :)
Nu måste jag kila, måste kolla på Italien-Spanien finalen! Haha, ha det bäst! XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej stina jätte fin blogg, kan du visa en hel bild på ditt och agges rum:)!

Svar: Hej, jo! Men just nu så har vi inte riktigt gjort klart det eller så..men sen när det är klart osv.. så självklart! ;)Btw, tack så mycket! Kram!<3
Stina Gustafsson

2012-07-09 @ 09:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0