13-06-12

Jag och Agnes var ute och tog en promenix igår, tur att kameran hängde med eftersom att det var världens finast ljus och då blev det underbara bilder♥  Två av dom är på bilderna ovan.
Åh, tänk att det redan är skolavslutning imorgon, 6-an har gått i en racerfart, och nu (efter sommarlovet) börjar jag i 7-an, då min klass som jag har gått i 7 år tillsammans med splittras. Fast vi kommer ju ändå att träffas, och vissa av oss kommer ju fortfarande att gå i samma klass. Bara att vi blandas i två grupper A och B med 6b.
Det kommer nog säkert att bli superbra!
Imorgon har jag  hela dagen planerad, hoppas att ni får en lika bra dag som jag (förhoppningsvis) kommer att ha.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0