19Juni

Tumblr_m5uv7vmhm41qlel9mo1_500_large
Sååååå jag...
Hej! Som ni kanske har märkt så har jag ju kanske bara skrivit endast ett inlägg per dag på den senaste tiden.
Men det är bara för att på min mammas sida så har vi flyttat, innan bodde vi ju i en lägenhet och nu bor vi i ett radhus. Det är därför jag inte riktigt har haft så mycket tid till att blogga + för att internet har inte riktigt funkat..(hehe..det funkar inte fortfarande..på datorn som vi har hos mamma då....) men jag tror och hoppas på att vi ska fixa det idag!
Bara för att jag har en massa inlägg och bilder som jag vill visa upp för er här på bloggen! ;)
Så jag hoppas hoppas hoppas på att vi får fixat det idag! Håll ut..haha!
Så förhoppningsvis så ses vi ikväll, ha det bäst! XOXO And don't forget that you are AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0