26juni

Haha, tyckte att den var sååå grym till sådana personer som verkligen den stämmer in på...
Hej! Som ni troligen redan vet åker ju jag upp till Borås imorgon med bästa kusse Maja.
Och vi stannar där antingen till på Fredag eller på Lördag, vi kommer ju att bo hos moster.
Så bara för att det inte ska bli helt dött här på bloggen medans jag är iväg så har jag fixat lite tidinställda random inlägg som kommer att ploppa upp här på bloggen, minst 1 inlägg per dag..låter bra va? ;)
För att jag antar ju att jag inte kommer att spendera min tid så mycket framför datorn medans jag är iväg..
Men ni får ha det bäst, så kanske vi hörs ikväll eller imorgon innan jag åker iväg.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0