Monday-04-06-12

Mitt mellanmål idag, yohgurt med banan och kanel. Haha det kanske inte ser så gott ut, men det är det ;)
Hej! Idag är det endast 10 dagar kvar till skolavslutningen! Åh, det känns så otroligt skönt!
Nu har vi bara en riktig skoldag kvar i skolan, sedan så åker vi på klassresa på Onsdag till Fredag vilket jag tycker ska bli superduperkul! Och nästa vecka ska vi segla, vara på kåsa dag haha!, och sedan typ städa..haha!
Och på skolavslutningen så ska jag ner på stan och kolla på newkid med bästis, kommer att bli grymt! :D
Hehe..Ojsan, nu känner jag att det kanske blev lite för mycket prat om sommarlov osv..haha!
Men hoppas att ni alla har haft/har en bra dag! Sedan så ska jag iväg på fotbollsträning, awesome!
Nu känner jag att det blev lite för mycket text, haha! Men vi hörs kanske ikväll! XOXO

Kommentarer
Postat av: Nellie ♥

du skrev mycket "haha", haha! ;)

2012-06-04 @ 19:20:11
URL: http://nelliejc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0