Friday-05-04-12


Två himla fina bilder på Abbe och Lina.
Hej! Fredag idag, biiiiiiig löööööve! :D
Vad har ni hittat på idag då? själv har jag varit nere på stan med Linnéa...:)
Hittade en jättefin spets blus/topp med volanger ner till, superfin! Ska försöka att fixa bilder på den till er.
Hittade även en superfin klänning som jag kanske ska ha på mig på skolavslutningen!
Efter stan åkte vi iväg till Linnéas häst, Rapido. Tänk så kul det skulle ha varit att ha en egen häst, eller att ens kunna rida. Hehe....:D
Min lillasyster Selma ska ha dansuppvisning imorgonbitti så den ska jag ner och kolla på.
Sedan vet jag inte riktigt vad som händer imorgon...
Jaja, nu ska jag kolla på alvin & gänget 1 med lillasyrran. Ha det bra. XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0