Gästbloggning av Nell den bästa!

Cha cha bloggen Nell in tha house! Skiiii! haha back to serious... Stina sa att jag kunde få gästblogga så nu gör jag det! Stina och jag sov över igår, vi var på Apelviken en stund, sen drog vi till Coop... Sen va vi med Hampus och Daniel, så drog jag hem för att packa och sen tillbaka till Stina! Så på kvällen åt vi hamburgare, gött! Sen gick vi ut till den stora lekplatsen, då kom Leo och Kalle så drog vi till Coop (igen) och jag sköt upp en boll... hahah XD bara stina som vet hur roligt det va typ... Sen va vi ute hela kvällen med Leo, Kalle, Nisse, Hampus, Daniel, Anton och Sammy! Vi hade as kul! Jaja nu ska vi äta. PUUUUUUUUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0