lovely

Här är en bild av en massa bilder ifrån igår då jag och storasyster åkte ner till stranden vid solnedgången och fick till
en massa fina bilder!
Hehe..! Men jag lovar er att visa alla dom bästa/finaste bilderna ifrån igår. Dock kommer det att komma upp i olika inlägg. Jaja, nu kommer jag iallafall att blogga meeeera! Goodie goodie
Ska även försöka att fixa tid till en ny design (!), känner att jag behöver en mera lite sommrigare header osv..
Så kanske att det blir en bild ifrån igår?....;)
Så jaaaa, ni hör ju...ha det bäst iallafall! XOXO

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad fin bild ! :D ;) <3



Grym blogg Stina ;)

2012-05-23 @ 07:37:24
URL: http://justmyphoto.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Herregud vad häftig bild:D vem har tagit bilden?:)

Du har grym blogg Stina! Älskar den!;)

2012-05-26 @ 17:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0