svar på kommentar:

moa om sunset:
Är det du som har redigerat bilderna? Vet du hur man fixar dem så? jättefint! 

kram. (:
SVAR: Hej! Japp, det är jag det! Ja, självklart kan jag visa det!
För det första så måste du ha Picasa (det är ett gratis redigeringsprogram som du kan ladda ner gratis)
där man kan göra det, vad jag vet..;)
Först så väljer du ut två bilder (eller om flera..det bestämmer du själv) som du vill göra det med och markerar dom.
Sedan så trycker du på collage (ni ser något som är oranger uppe i vänstra hörnet på bilden..)
Nu har du kommit till ''collage sedan''. Ser ni den grejen där uppe i vänstra hörnet där det står typ fotohög
men iallafall, så trycker du på pilen↓ neråt där.
Och ni ser den blåa markeringen där det står flerexponering där trycker ni.
Och vips så får du dom bilderna du du har valt så som jag hade gjort det.
Och sedan så trycker du på skapa collage osv..haha! Hoppas att du fick svaret på din fråga! XOXO
PS. Hade även fått en fråga av Mira tror jag att det var? men den kommentaren gick bort helt random?
haha, så Mira om du ser det här så kan du kommentera det som du skrev på förra kommentaren till mig igen! Kram!

Kommentarer
Postat av: Moa

tack! Vad enkelt det var hehe :)!

2012-06-02 @ 12:09:17
URL: http://vbgmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0