heeeeej!

Hello allas Stainas läsare!  Agge skalbagge här. jag kan meddela att resten av familjen har det superbra i Turkiet, idag regnade det cirka 2 timmar sen har det varit klarblå himmel och skönt, cirka 27 grader igår har jag för mig och dom badar och solar i poolen. Ikväll åkte dom in till Alanya för att äta på restaurang, mysigt!
jag saknar dom väldigt mycket! men dom har det bra och jag är liiite avis men jag ska ju till Kiruna där det är snö med laget, därför är jag inte i Turkiet! men dom har det toppen iallafall och dom snackar om mig hela tiden smsa pappa hahaha! nicenice ;) stina ville jag skulle gästblogga någon gång så nu ärre gjort! hon kommer hem på söndag igen. Ha det gött! :)
checka min blogg: agneesgustafsson.blogg.se
visste inte vilken bild jag skulle lägga upp hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0