Turkiet-Eftalia Village

Den 28:e Oktober (alltså höstlovet!!!) åker alla på min pappas sida förutom Agnes (hon ska på cup) till Turkiet! Det ska bli så jäkla roligt och skönt!!!! :D Taggad till max! Har varit i Turkiet en gång innan, men då var jag liten så jag kommer inte ihåg så mycket..Men det ska verkligen bli suuuper! Här ovan ser ni lite bilder hur hotellet vi ska bo på ser ut osv..det verkar ju som om att det är värsta vattenlandet, azum! Och så kommer vi även att ha all inclusive. Vilket innebär att man får ta huur mycket mat som helst varje dag! Och ni ser ju på en av bilderna ovan lite av maaaten, fyyy så jäkla gööttt! Jag älskar ju maaaaat!!! ;) Så det ska bli så jäkla underbart! Kommer även att shoppa (men först och främst sola och bada och bara njuuuta), b.la converse. Fake shit ;) Haha! Har även hört att i Turkiet har dom mycket abercrombie fitch kläder (men antar att det inte är äkta..) But I like it anyway. Men i Malmö ska ju en abercrombie fitch affär öppna och vi kommer att åka ifrån Malmö så då ska vi åka förbi det köpcentret där abercrombie fitch affären ligger i, så sjukt nice. Längtar ssssååååå! Kan det inte bara gå en heel månad snart och bli hööstlov! Please..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

WOW :)) hottelet är skit snyggt och kommer va säkert myssigt <33 har det kull :))

Svar: Åh, tack så mycket! jaaa! :) <3
Stina Gustafsson

2012-10-02 @ 20:51:05
Postat av: Felicia

Hejsan!
Jätte fin blogg!
Nu har jag tävlingen veckans blogg på min blogg så gå gärna med :) direktlänk: http://fliizzan.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html

Ha det bra!

Svar: okej! :)
Stina Gustafsson

2012-10-02 @ 21:25:19
URL: http://fliizzan.blogg.se
Postat av: tilda börjesson

shit,avundsjuk!! Btw: tycker att den sista jackan var riktigt snygg :)

Svar: Hihi, det är faktiskt den jag har tänkt att köpa ;) <3 kram!
Stina Gustafsson

2012-10-03 @ 07:20:07
URL: http://viktoriaatildaa.blogg.se
Postat av: Emma Totevski

Såå aviiis Stina! Hoppas du får det bra ! <33333 :D Kram!

Svar: Hihihih :* taaack emmssiiii :***** <33333 kramkram!
Stina Gustafsson

2012-10-03 @ 08:44:23
URL: http://JustMyLifeEmma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0