animal pattern collection

Bara Saga fattar det roliga med rubriken...haha. Jag är en sådan person som hatar att vänta när man gör saker och så, som t.ex på slöjden, då vill jag alltid att saker som jag gör ska typ ta max två lektioner. Hehe. Så nu på syslöjden har jag gjort tre olika vad ska man kalla det? necessärer eller plånbokböcker...Haha, men visst blev dom ändå rätt så fina? ;)
Grejen med rubriken är ju att alla tre har något mönster som något djur har, men tycker att dom är så fina.
 

Kommentarer
Postat av: saga

hahahahahh! xd fina kjolar där stiniii! <333333333

Svar: hahahhahaha, veeeeeeeeeeeeeeeeeeet!! <33333333
Stina Gustafsson

2012-09-26 @ 17:10:24
URL: http://sagaliljeros.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0