skriv vilka ni är och inte anonymt

Jag fattar inte varför vissa inte skriver sina namn och kommenterar anonymt när dom kommenterar något, haha detta är lite dumt..det är någon som har kommenterat en massa kommentarer här på min blogg och ibland låtit jättekaxig och ibland jättesnäll (jag ser ju IP numret, så det är därför jag vet att det är samma person). Förlåt men jag tycker bara att det är så otroligt töntigt! Att man liksom typ är olika personer bara för att man kommenterar anonymt. Sorry, men det är bara min åsikt och vad JAG tycker ;)
Och sedan när ni skriver jättesöta och snälla kommentarer kan ni väl skriva era namn. Det är ju alltid att veta vad ni heter, än att det står anonymt. PS. Uppskattar alla era söta kommentarer upp till 110% ska ni veta♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0