TACK<3

Fick jättemånga snälla kommentarer på det här inlägget: http://stinamyblog.blogg.se/2012/december/svar-pa-en-otroligt-dum-kommentar.html#comment där jag svarade på den kommentaren där någon hade skrivit att jag var äckligt smal. Ville bara säga ett stort tack till er<3 Det hjälpte faktiskt, eftersom att jag själv har komplex över att jag är smal och lite osv...så hjälpte det att höra att jag inte var det (eller iallafall inte äckligt smal) av er. Så fastän om jag kanske inte svarade på eran kommentar så ska ni veta det att jag läste det och tog in det. Tack♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

DU ÄR INTE ÄCKLIGT SMAL! Du har en jättesnygg kropp! + att man inte lägge på sig så mycket när man inte är så gammal heller!
Så ändra ingenting! :)

2013-01-03 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0