svar på kommentar:

anonymiis! ;)  (blablablesh.hotmail.com) om 11/10-11 en kväll att minnas:
Du är ju 12 år va...? Å det var ju 13 års gräns på britney spears konserten, hur gick det då gumman?
SVAR: Jag var ju inte direkt ensam om att vara 12 år och gå på konserten där det var 13 års gräns.
Du har säkert sett att jag har skrivit att jag kom in, så varför frågar du då ens en sådan dum fråga?
Och varför vågar du inte skriva ditt eget namn ens? Inte vet jag, men någon kanske är lite avis?....;)


Kommentarer
Postat av: saraaa

Oj oj stina vrf blev du så arg :O

2011-10-14 @ 14:37:58
Postat av: L I S A ♥ 12 år- Hoppyforograf

Hejsan! jag har kört igång på nytt igen, jag hade en ganska lång bloggpaus, men nu är jag tillbaka! och jag har lite "aktiviteter" och sådant på min blogg nu, typ som "Dagens blogg" och lite omröstningar och sådant :) Snälla, var gärna med? ♥

2011-10-15 @ 16:50:52
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0