svar på kommentar:

L I S A ♥ 12 år- Foto & Vardag ([email protected]) om Fest hos Wilma:
Hej Stina, jag älskar verkligen dina kläder, dina outfits och din blogg! (kolla inte in min, jag har en sämst blogg :P har haft bloggpaus) och jag såg att du hade över 100 visningar på din video som du lade ut, hur många besökare har du ungefär på en dag, och vad är ditt rekord? sedan undrar jag, vilka är det som tar dina outfit bilder?
SVAR: Hej Lisa, jag har kollat in din blogg med och den är jättefin! :D
Aha okej, jag har ungäfer mellan 70-100 läsare var dag, mitt rekord är 132.
Jag tar oftas dom med ett stativ, men om inte tar min syrra Agge mina outfits ;)
Hoppas att du fick svaret på dina frågor, pusss! :*
Och PS. Tack för dina söta ord ♥

Kommentarer
Postat av: L I S A ♥ 12 år- Foto & Vardag

Tack så mycket! Men du brukar få väldigt många visningar på dina videon :*

2011-09-17 @ 20:36:44
URL: http://minafotografieravmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0